Jag får se mig som besegrad

Då Idol drog igång förra hösten med ny jury dröjde det inte många avsnitt förrän folk från olika håll började kommentera en påstådd likhet mellan mig och Laila. Jag skrev detta inlägg i ren protest och hävdade bestämt att det minsann inte fanns den minsta likhet mellan oss båda. Jag gick själv på det och alla andra också verkar det som. Det blev tyst om det - ett tag. 

Till sommaren kom det åter på tal då flertalet okända gäster plöstligt började fråga om mitt efternamn. Kan det inte vara så att du delar det med hon den där blonda i idoljuryn? Bagge, så var det ja! Men i och med att sommaren tog slut glömdes detta snabbt bort igen. Jag blev brunett och inga kommentarer angående mig som en BrunettBagge (det kanske vore något att satsa på annars. BlondinBella vs. BrunettBagge liksom) kom på tal. Förrän igår kväll...

Igår hade jag nämligen den stora äran att servera (snytnäsdukar bland annat) mannen bakom efternamnet som jagar mig, Lailas exmake, självaste Anders Bagge! Jag vet, helt otroligt. Hur som helst, efter lite småprat så fick jag till min stora förfäran, från ingenstans dessutom, reda på att 


till och med Anders Bagge tycker att jag är lik Laila!


Jag antar att jag efter mycket hårt jobb att motbevisa detta får se mig själv som besegrad. Tack för fighten.


Inte helt omöjligt, tydligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0