Likt en bagge



Laila Bagge?                                     Malin Olsson?

Har från flera håll fått höra att jag skulle vara lik Laila Bagge som sitter i Idoljuryn. Första gången jag hörde detta så trodde jag att personen i fråga var hög eller något, men nu...? Jag vet inte vad jag tycker längre. Har försökt bortförklara det flera gånger om men har aldrig riktigt lyckats. Men så kom Josefines storasyster Emelie med sin teori om hur likheten framkommer:

"Jo, men de är ungefär som tvillingar. Fast Malin är den snygga och Laila är den fula. Men likheten finns ju ändå där liksom."

Tack. Jag tror att det värmde.

Vi kanske är lite lika ändå. Fast å andra sidan så är procentdelen likhet ungefär lika stor om jag skulle jämföra mig med en helt vanlig bagge.


Bagge?                                             Olsson?

Kommentarer
Postat av: fröken magnus

HAHA :D bra bildurval du har!

2008-11-23 @ 19:47:15
Postat av: Warme

Så snygg är hon inte ;D

2008-11-25 @ 18:30:21
Postat av: Stina

HAHA ni är inte ett dugg lika!! :O

inte för att vara elak men laila är SÅÅ mycket snyggare än dig :)

2010-12-05 @ 17:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0