Tankar

De senaste åren har det hänt så mycket att jag själv knappt hänger med. Tänk att jag för 2,5 år sedan jobbade som servitris på en pub i Halmstad, med ingen som helst erfaranhet från modebranschen, och att jag nu sitter som inköpsassistent på H&Ms huvudkontor. Det trodde jag nog inte då jag och Dennis satte oss i en fullpackad bil tidig januari 2011 med Stockholm som destination och tänkta nya hemstad. Folk skrattade nog lite och slog vad om att vi skulle komma hem igen efter 2 veckor, max. Men så sitter man här 2,5 år senare i en köpt lägenhet i Vasastan, med en (nästan) färdig utbildning till Internationell Inköpare och ett heltidsjobb på H&M. Tankarna om framtiden är stora. Ingenting känns omöjligt. Och vet ni vad? Det finns fortfarande inga som helst planer på att flytta "hem" igen. "Hem" har nämligen fått en ny adress.

Kommentarer
Postat av: nea

hejsan .är 26 år och är otroligt nyfiken att gå internationell inköpare jag har en fråga ang din utbildning . har du en mail jag skulle kunna få skriva till dig på? vore jätte tacksam

2013-10-08 @ 23:37:58
Postat av: nea

hejsan .är 26 år och är otroligt nyfiken att gå internationell inköpare jag har en fråga ang din utbildning . har du en mail jag skulle kunna få skriva till dig på? vore jätte tacksam

Svar: Hej Nea! Självklart kan du göra det! Maila mig på [email protected] :)
Malin Olsson

2013-10-08 @ 23:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0