Wonderful gifts from people I love

Julen 2012 var en av de bättre. Jag hade längtat ihjäl mig efter min familj och bara det att jag fick komma hem och umgås med dem var helt fantastiskt. Sedan visade det sig att jag tydligen varit rätt snäll i år också då jag kunde bocka av det allra mesta på önkelistan efter julklappsutdelningen...
 
Yes, ni ser rätt. Det som stod högst upp på min önskelista låg i ett av paketen under granen adresserat till mig. Jag började gråta. Tack igen pappa och Marie! ♥
Av mamma fick jag det som stod näst på listan och lite till. Den obligatoriska concealern från YSL som jag själv aldrig förmår köpa på grund av det höga priset men som jag ALLTID saknar i sminkväskan! Pengar till att köpa glasögon (äntligen!) och parfymen från BOSS som hon läst på bloggen att jag ville ha (rätt bra att ha en blogg ibland) ♥
Finaste lillasyster hade snappat upp vad jag pratat om att jag vill ha och prickade alla rätt! Nagellacket bar jag på nyår och är för tillfället det finaste jag äger (nagellacksjunkie som man är), örhängena från H&M som jag skrivit om här tidigare ville jag verkligen ha och Kevin Murphy's Color Bug har jag velat prova på länge! ♥
 
Av Älsklingen fick jag något som jag länge önskat mig men som jag sedan glömt bort. Tänk att han kom ihåg! ♥
Denna väska sålde slut innan jag hann få tag på den och jag var så himla ledsen. Vad jag inte visste var att Dennis mamma och syster hade köpt det sista exemplaret bara för att kunna ge mig det i julklapp. Jag blev så glad! ♥
 
Jag kan inte tacka nog för alla fina presenter och jag känner mig så bortskämd med alla fina människor som jag har omkring mig. Ord kan inte beskriva hur mycket ni betyder!
♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0