När livet tar oväntade vändningar

Jag har knappt själv hunnit smälta det här än. Tack vare en väldigt fin vän fick jag en fantastiskt möjlighet. En möjlighet att göra något som jag inte ens tänkt tanken på innan men som nu, för var dag som går, bara känns mer och mer självklart.
 
På måndag så lämnar jag Stutterheim för att göra mina sista 15 veckors praktik på Oriflame - ett av de snabbast växande kosmetikaföretagen inom direkförsäljning! Detta var absolut inte planerat, men efter igår då jag var på en två timmar lång intervju (längsta, men också helt klart den bästa intervju jag någonsin varit på) så kändes det helt glasklart. 
 
Jag lämnar inte Stutterheim för att jag är missnöjd på något vis. Tvärtom, så känner jag verkligen för företaget och tycker att expansionen som dem är mitt uppe i är otroligt intressant. Dock, har jag där saknat någon med kompetens inom just inköp som kan hjälpa mig att utvecklas på det sätt som jag velat. Tänken är ju ändå att man efter sin praktik ska ha självförtoende nog inom inköp att våga söka sig ut till både större och mindre företag.
 
Så nu gör vi det här! Beslutet är taget och än så länge så känns det inte annat än rätt. Jag är så excited!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0