Back to reality

NU är jag tillbaka i Stockholm igen och har åter både täckning på mobilen och internet till datorn - vilken lyx!
 
De senaste två veckorna har jag levt för dagen. Jag har gått och lagt mig när jag velat (vilket kan vara både mitt på dagen eller mitt i natten), tagit sovmorgon varendaste dag, tänt en brasa när det varit kallt, lagt datorn helt åt sidan och framför allt, bara varit.
 
Och som jag behövde detta! Givetvis drog jag på mig en helt galet jobbig förkylning direkt efter julafton men så blir det väl lätt när kroppen plötsligt får slappna av. Nu känns det som att jag kommit hem från en två veckor lång solsemester (minus brännan då så klart, möjligtvis lite BUS-rester kvar från nyår). Jag är utvilad och har byggt på med nya krafter och energi. Nu kör vi slutspurten på inköpsutbildningen och därefter väntar nya, spännande möjligheter och utmaningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0