Farewell AW

Och det första jag gör är att bryta mitt löfte om att publicera ett inlägg om dagen. Jag antar att ni börjar bli vana.
 
Denna vecka har varit busy både på hemmaplan och på praktiken så därav min frånvaro här. Det närmar sig slutet av min tid på Oriflame och jag märker nu hur mycket jag faktiskt har hunnit påbörja under mina veckor där. Projekt som nu ska avslutas eller lämnas över till nästa person. Blandade känslor.
 
Igår hade jag och en av mina närmsta kollegor på Oriflame (som har sin sista dag nu på tisdag) vår Hejdå-AW. Det blev en trevlig kväll med de fantastiska människor som jag har lärt känna på företaget. Känns sorgligt att behöva lämna detta fantasktiska gäng. En vecka har jag kvar. Får passa på att ta vara på den och det goda sällskapet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0