Uppdatering

Den här veckan har känts ganska lugn för min del på praktiken. Mycket har varit luddigt och det har varit svårt för mig att se vad mitt jobb skulle göra för nytta. Men så plötsligt idag gick det upp för mig och nu känns det som jag har en to do-list längre än tomtens önskelista. Till nästa vecka ska jag ha tagit fram en benchmarking-lista på priser för de tre produkter som vi ska ta fram, en lista över potentiella leverantörer till dessa och ett bildgalleri som ska ge förslag och idéer för hur våra nya produkter ska se ut. Detta ska i början av nästa vecka presenteras för designansvarig och vi ska komma fram till ett utkast på hur produkterna kan komma att se ut och vad de ska ligga i för prisklass. Därefter ska leverantörerna kontaktas, äntligen! (sjukt nervöst, men spännande - det är ju egentligen därför jag är här).
 
Det känns som att det kommer bli en GALEN höst/vinter, vilket är helt underbart! Och tänk att få se de färdiga produkterna sen (om allt går som det ska) - vilken känsla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0