My Weekend

Ledsen över dålig uppdatering i helgen, men jag har knappt så mycket som tittat åt datorn ens. I lördags morgon tog vi tåget till Örebro för att gå på lilla Aidens dop (Aidens pappa är en av Dennis bästa kompisar). Det var fantastiskt fint och Aiden strålade som en liten sol genom hela dopet. Jag var nära att börja böla redan när de vandrade in till Blinka lilla stjärna och sedan satt jag och kämpade med att hålla tillbaka tårarna resten av tiden i kyrkan. Ja, bölar man till "Extreme Home Makeover" så är det inte lätt att hålla sig vid tillställningar som den här.
 
På kvällen körde vi en liten utgång i Örebro. Utelivet var inte mycket att hänga i granen tyvärr, men vi hade trevligt ändå. Och så kom vi hem till Stockholm igen igår eftermiddag. Och det var den helgen! Ingen höjdare att gå upp i morse, men nu sitter jag på jobbet i alla fall och laddar inför resten av veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0