När 24 timmar känns mer som 5

Jag får passa på att be om ursäkt för min frånvaro på bloggfronten på sista tiden. Jag får helt enkelt inte de 24 timmarna per dygn att räcka till!
 
På jobbet/praktiken är det fullt upp och nu har jag även börjat jobba helger i Stutterheims Regn-butik. Resten av dagarnas timmar går oftast åt till att bråka/mysa/promenera/leka med Messi. Det är lite beroende på dagsform. Nu på måndag ska vi börja på valpskola och då hoppas jag få pli på den lilla grisen!
 
En del fest har det hunnits med också (det händer inte ofta!). I onsdags hade Stutterheim launchparty för Stockholm Coat som samma dag anlände i alla sex färger. Glühwein, pepparkakor med ädelost och massor av värmeljus hjälpte till att sätta stämningen och göra kvällen riktigt lyckad. 
 
Och igår hade vi den traditionella inköpsfesten på skolan som ettorna står för. De bjöd på brakmiddag med dryck och stämningen var på topp. Vi drog sedan vidare till en karaokebar där vi brände av ett antal klassiker - allt från schlager till Spice Girls. Jag och Reneé valde house såklart - Swedish House Maffia med Save the World kändes som ett självklart val. Slutligen blev det en lång promenad till Soap och cirka 20 minuters dans på en knökat dansgolv (aldrig mer Soap under löningshelg). Overall - en sjukt lyckad kväll!
 
En blurrig bild från en blurrig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0