Några mindre intressanta rader

Nu har det varit fruktansvärt tyst här på bloggen ett tag. Anledningen är att jag inte är riktigt i fas. Jag har försovit mig varje morgon de senste två veckorna (jag hinner precis i tid till jobbet, men stressen hemma på morgonen är TOTAL), mitt ena öga är blodsprängt av överansträngning eller konstant trötthet (eller kanske lite av båda?) och kroppen känns matt och energilös. Ååååh, det är detta jag avskyr med hösten! Konstant mörker och kyla. Jag känner mig som tur är inte deppig än (detta har jag lovat mig själv att försöka undvika i år) och det hjälper givetvis. Jag ser även fram emot julen mer än någonsin tidigare (jag saknar min fina familj!) och det peppar mig till tusen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0