LUMI Magique

Här har ni produkten som jag pratade om i förra inlägget och som jag fick med mig hem från min och lillasysters shoppingrunda i helgen. Jag fastnade för den fina förpackningen och det faktum att jag faktiskt saknar en primer i min lilla sminksamling (som tydligen ska vara ganska viktigt enligt alla sminkfantaster).
 
Till -30% av priset på Cubus köpte jag hem den och testade. MAGISKT! Eftersom att den innehåller väldigt mycket lyster går den att använda både ensam som primer (och för att få lyster i hela ansiktet), blandad med foundation för att inte se så platt ut efter applicering eller på utvalda ställen i ansiktet som highlighter.
Värd att prova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0