Helgen

Jaa, var ska man börja? En så händelserik helg som denna har jag inte varit med om på länge.
 
Lillasyster kom upp på fredagen, vi lagade mat och begav oss senare till Supper för att dricka lite drinkar. Det blev en lugn dag med andra ord. På lördagen var det bestämt att vi skulle gå på stan, vilket vi gjorde. Som vi alla vet så är det i princip självmord att ge sig ut på stan i Stockholm under julrushen (ja, den har smygstartat redan), så det blev ingen långvarig shoppingrunda direkt och vi kom hem med ytterst få fynd från dagen (jag hittade dock en ny favorit till sminkhyllan som ni ska få se sen). På kvällen bestämde vi oss för att köra förfest hemma tillsammans med vänner från Gislavedtrakten (väldigt många var uppe i Stockholm på grund av Swedish House Maffia) och vi drog sedan ut på stan, hamnade på Soap och därefter på efterfest till klockan 6 på morgonen...
 
På söndagen var det sedan länge bestämt att jag och Dennis skulle möta upp ett gäng Halmstad-vänner på middag och utgång. Och så blev det också. Vi började med att äta en fantastisk middag på Mäster Anders och gick därefter vidare till Broken, Café Opera och avslutade på Labbet. Som ni förstår blev det ungefär lika sent som på lördagen innan vi kom i säng. Som tur var hade jag för en gångs skull tänkt lite längre än vanligt och tagit ledigt på måndagen. Det behövde jag verkligen. Egentligen hade jag nog behövt en hel vecka.
 
Det blev en kort sammanfattning av hur min helg har varit! Sjukt kul har jag haft och det har jag alla inblandade att tacka för. TACK! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0