Body Shop

Så mycket smink och hudvårdsprodukter som jag har köpt den senaste månaden har jag nog inte köpt under hela mitt liv hittills. Jag har bestämt mig för att uppdatera sminkväskan och att börja använda annan rengöring än den som kostar en tjuga på ICA. Allt på bilden kommer ifrån Body Shop som jag råkade svänga förbi efter jobbet en dag. De har en väldigt förmånlig kundklubb som jag gick med i (himla bra för oss med smala plånböcker) och sedan dess har följande produkter fått följa med hem för att testas (från vänster på bilden): Shea Body Butter (denna fick jag dock i födelsedagspresent i våras - älskar den!), All-In-One BB Cream, Vitamin E Eye Cream, Vitamin E Gentle Face Wash (som jag använder nu under vinterhalvåret), Nutriganics Foaming Facial Wash (använder denna cirka 1-2 gånger i veckan för djuprengöring), Extra Virgin Minerals Liquid Foundation, Brush on Radiance (highlighter), Honey Bronze Bronzing Powder, Pressed  Face Powder, Bronzing Brush, Vitamin E Moisture Cream (dagkräm), Aloe Soothing Night Cream (använder denna även som dagkräm nu under vintertid), Lightening Touch (concealer) och Tea Tree Blemish Fade Night Lotion. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0