När tiden rinner mellan fingrarna

I morgon är det sista dagen i skolan innan sommaren. Hur snabbt har inte tiden gått?! Givetvis så blev vår schemalagda avslutningsfika inställd och utbytt mot tenta. Men vad gör det om hundra år? Om vädret håller så kör vi vin i någon park efteråt istället. Minst lika bra, om inte bättre.

Jag har förövrigt levt i fortsatt motvind och har ännu inte löst praktik eller sommarjobb (förutom extra på Din Sko då). Plånboken har aldrig varit så tom som den är nu och denna månaden är jag nollad efter att hyran är betald (ouch). Dock var jag på ett mycket intressant och inspirerande möte igår! Det skulle kunna lösa alla mina problem på en enda gång om det går vägen. Åååh, vad jag hoppas på detta!

Jag får passa på att be om ursäkt för fruktansvärt dålig uppdatering också. Jag lovar att bättra mig så fort jag arbetat ner min to do-list tillräckligt för att kunna tänka klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0