Till Lillasyster

Min lillasyster skäller på mig från andra sidan jorden för att jag inte uppdaterar. Kanske är dags att slänga in ett par ord då.

Som sagt så är det fruktansvärt intensivt i skolan just nu. Denna veckan har vi dock fått checka av två grupparbetsinlämningar (en tredje ska in på måndag så blir ytterligare arbete i helgen), en enskild uppgift, en gruppredovisning (med tillhörande Power Point så klart) och så har jag dessutom hunnit med en resa till Borås för laboration på Textilhögskolan. Nästa vecka ser i princip likadan ut och därefter har vi två sluttentor som ska hinnas skrivas innan påsk. Yay.

Jag bestämde mig dock för att ta dagen ledig för att vila hjärnan lite. Valet kommer att ge mig extra mycket att plugga på i morgon men det får det vara värt. Sov halva dagen (drömde om en grizzlybjörn som bet en skunk svansen, en sjukt jobbig mamma och hennes två ännu jobbigare barn och att jag körde ner i ett träsk), käkade god middag med älsklingen innan han drog till jobbet och har nu parkerat i soffan framför tv:n och här planerar jag att sitta resten av kvällen.

Hur som haver! Sjukt tråkigt inlägg, men mer än så här händer inte i mitt liv just nu och inspirationen sinar. Jag är snart tillbaka. Lovar.

Kommentarer
Postat av: syster

thank youuu!

2012-03-19 @ 11:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0