Materialist, javisst

Den här bloggen har visst blivit lite utav en digital önskelista, fylld med prylar som jag gärna haft i min ägo. Materialist, javisst. Men saken är den att det inte finns särskilt mycket annat att skriva om just nu. Jag jobbar fem dagar i veckan och de övriga två går åt till att vila upp sig inför nästa jobbdag. Därav finns det inga roliga uppdateringar att förse er med, som ni förstår.
 
Om två veckor däremot så går jag på semester. En och en halv vecka har jag fått ledigt i mitten av augusti och då bär det givetvis av ner till kusten. Måndagsklubben, Liseberg och middag på Salt är några saker som ska hinnas med att göra. LÄNGTAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0