2012

Nytt år, nya möjligheter brukar man säga. Men inte helt av sig självt. Det senaste året har jag slaravat rejält med allt vad att ta hand om sig själv heter. Det måste det bli ändring på!
Följande ska göras/följas under året:

♥ Jag ska dricka minst 1 liter vatten om dagen (i dagsläget får jag inte i mig mer vätska än mjölken till mina flingor på morgonen)
♥ Jag måste börja träna. Så fort jag har pengar att casha ett gymkort så kör vi.
♥ Ta hand om min hy. Dvs bra rengöring, regelbundna ansiktsmasker och passande ansiktskrämer.
♥ Vara rädd om mitt hår! Börjar redan om ett par veckor med en keratinbehandling som ska göra håret blankt och utan frizz.

Så där ja! Borde inte bli så svårt att hålla. Eller?


Kommentarer
Postat av: Martina

Precis som jag när det gäller att dricka ju ;) ett litet tips till dig syster är att fylla en kanna med vatten lägga i citron skivor och ha den i kylen och fylla på så fort det börjar ta slut. Det är gott och man känner sig tvingad att dricka när man tittar i kylen :)

2012-01-10 @ 00:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0