SMARTEYES

Jag har försökt mig på det här med glasögon ett par gånger nu men det har alltid slutat likadant. Jag vantrivs och så blir det att glasögonen endast kommer till användning när INGEN kan se mig (töntigt, jag vet). Jag gav även linser en chans för en tid sedan men jag kunde aldrig vänja mig vid dem. Jobbigt att sätta i på morgonen, jobbigt att ta ur dem på kvällen och så ett evigt skav under hela dagen. Usch!
 
Så nu äntligen har jag bestämt mig för att på nytt ge mig på att bli en glasögonbärare (det kan ju faktiskt vara sjukt snyggt). Och denna gången går jag all in! Jessica, en av mina inköpsvänner som förövrigt ser smashing ut i sina femhundraelva olika glasögon, jobbar på Smarteyes och har fått mig att satsa på dem. Synundersökningen är gjord och nu ska jag bara välja ut vilka två eller tre par glasögon jag vill ha (första paret kostar 999 kr och varje adderat par halva priset!). Excited!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0