Mission

I onsdags var jag i Barkarby på inköpsuppdrag åt jobbet (läs praktiken). Nya kontorsprylar skulle införskaffas då vi saknar en hel del väsentligheter på det nya kontoret fortfarande. Efter en snabb sväng på IKEA (jag är fortfarande förvånad över hur smidigt allt gick), så passade jag och Dennis (medtvingad qsom bärhjälp) på att springa över till Acnes outlet. Det skulle jag inte ha gjort. Vet ni hur frustrerande det känns att vara i en butik med upp till 70% reducerade priser och ÄNDÅ inte ha råd att köpa någonting? Gaaaah, det var HEMSKT! Och så hittade jag ju dessutom en himla massa saker som jag vill ha. Bland annat klänningen ovan som potentiell nyårsklänning. Typiskt...

Kommentarer
Postat av: Syster

Faaan vad fin den var !!!!

Svar: Jag veeeeet :'(
Malin Olsson

2012-12-15 @ 15:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0