Crazy much to do

Nej, NU behöver jag verkligen lite julledigt. Mycket att tänka på och mycket att hinna göra på kort tid har gett mig endast fem timmar per natt av sömn de senste dagarna. Jag kan knappt hålla ögonen öppna om dagarna längre! Sista dagen på jobb idag och jag har crazy much to do. Och sedan ska man hem och städa och packa resten av kvällen (och om jag känner mig själv rätt, även NATTEN) för att sedan ta tåget klockan 05.25 i morgon morgon. Snart så. Snart ska jag få ta sovmorgon till klockan 10, snart ska jag få sitta hemma framför brasan och läsa en bok en hel dag om jag så vill, snart så ska jag få träffa familj och vänner som jag längtat efter så mycket!
 
Låt denna dag gå fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0