No need to wake me up when September ends. You see, I was never asleep.

Är det bara jag, eller går inte tiden otroligt fort? September bara försvann! Nu är det knappt 3 månader kvar till jul. Sjukt.

Jag måste be om ursäkt för mitt otroligt dåliga bloggande, men som skolan har sett ut de senaste veckorna så finns knappt en sekund över till något annat än skolarbete. Lite trist. Får man redan säga att man längtar till juluppehållet?

För att ge er en kort uppdatering på vad som hänt de senaste dagarna så kan jag berätta att jag var och tog sista påfyllningssprutan för minst 30 års skydd mot Hepatit A och B idag. Äntligen! Har alltid glömt bort den där sista sprutan som ska tas ett halvår efter de två första, så det har blivit onödigt dyrt för mig när jag åkt utomlands de senaste gångerna. Dessutom har de gjort fel tidigare så jag har fått lite för många sprutor av det ena (typiskt), så tydligen så är jag nu skyddad till förbannelse. Skönt att veta, eller nåt.

Var även och tittade till min päls hos körsnären och WOW säger jag bara! Vilken förvandling det har blivit bara när de kapat den! Nu ska den bara sys in lite i "armhålorna" så kommer den att sitta som en smäck sen. Längtar tills den blir klar!

Jag har även fått hem både sminket från E.L.F och plattången från Ghd så jag tänkte köra en recenssion på produkterna så fort jag får tillfälle. Sounds good, huh?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0