Drömboendet

Jag hittade den perfekta lägenheten. Och jag blev kär. Ljust och vitt, högt i tak, öppet och luftigt med stora rundade fönster. Plats för matbord med sex platser och stor soffa i den öppna planlösningen mellan kök och vardagsrum, separat sovrum och fräscht, rymligt badrum. Den hade ALLT! Priset var rimligt och ändå låg lägenheten centralt. VARFÖR HAR MAN INTE FIXAT LÅNELÖFTE NÄR EN SÅDAN LÄGENHET FINNS ATT TILLGÅ?! Nu är lägenheten borta och alla andra lägenheter är skit i jämförelse. Åååh, jag dööööööööör...

Tyvärr så finns inte bilderna på lägenheten längre ute på nätet,
så fick ta denna minimala som fanns under 'mina senaste objekt' på Hemnet.

But you get the point, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0