Lancome Genifique

Fick ett prov av denna ansiktskräm när jag handlade på Kicks senast. Älskar prover! Så här står det om produkten:


"Génifique Creme är hemligheten för en ung och fin hy! Lancôme Génifique Creme är en lyxig kräm med aktiva ingredienser som mjukgör huden och motverkar och tar bort fina linjer. Denna Lancôme dagkräm ger energi åt huden och tar bort glåmighet. Génifique Creme gör att huden ser fräschare ut i ett kick!"

Jag vet inte om det bara är inbillning, men produkten verkar faktiskt fungera och hyn känns len som sammet. Fick dock en chock när jag kollade upp priset. Att behöva punga ut 850 spänn för en ansiktskräm på 50 ml, motsvarande de 50 kronor som jag lägger idag känns inte helt okej tyvärr... Men ett hett tips till alla er med feta plånböcker i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0