Gestuz

När jag var på Nellys outlet i somras hittade jag en skjorta, men var för snål för att köpa den. Detta har jag sedan dess ångrat bittert då jag funnit många tillfällen då den skulle passa perfekt. Så gissa om jag blev glad när jag hittade samma skjorta på members.com med 60% rabatt! Behövde inte tänka många sekunder innan den låg i varukorgen på väg hem till mig.

Skjorta i silke från Gestuz, 519 kronor

Members.com är en sida där medlemmarna får ta del av exklusiva kampanjer på kläder, skor, elektriska prylar m.m. För ett tag sedan hade de till exempel -30% på iPads! Det kostar ingenting att bli medlem, du får mail cirka en gång i veckan om nya och kommande erbjudanden, och om du får en invite får du dessutom 50 kronor att handla för.
Lägg en kommentar till detta inlägg med din mailadress om du vill bli en member, så skickar jag en invite till dig!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tjäna! Bra deal, hade gärna blivit medlem på member! Schyst om du skickar en invite, tack! :)

/ Emma

2011-11-02 @ 14:33:19
Postat av: Malin

Hej Emma! Självklart ska du få vara med och ta del av members.com's fantastiska erbjudanden! En invite kommer på mailen. /Malin

2011-11-03 @ 20:17:18
URL: http://farmorsvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0