Sunny Saturday

Vaknade av att jag trodde att någon höll på att bryta sig in när brevbäraren släppte in tidningen genom brevinkastet, flög upp i panik och snurrade runt ett par varv i lägenheten innan jag lade mig igen, men kunde inte somna om på grund av solen som stekte mina ben. Det jobbiga starten på morgonen gick snabbt över då solen fyllde min kropp med energi och stimulerade den till att producera endorfiner så det sprutade ut genom öronen. Jag och älskling tog på oss och gick en lång runda utmed Strandgatan som slutade på Elverket där vi tog varsin kaffe i solen. Fan så underbart! Vädret måste hålla sig så här. Det måste blir vår nu, nu, NU!

Tänkte att jag skulle visa er vår lägenhet nu i veckan också. Typ på onsdag. Då ska byggubbarna vara färdiga med borrandet och så har våra dammsugarpåsar förhoppningsvis kommit fram också (dammsugarpåsar.nu is the sh*t).

Det kan väl bli trevligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0