Rewind

Okej, då var det dags att äntligen få tala om vad det är som försiggår. För två veckor sedan var jag på intervju för ett nytt jobb. I måndags sa jag upp mig. Igår ringde det från det nya jobbet och sa att jag fick det! Och idag var det min sista dag på 4tionsales. I korta, snabba drag.

Jag vet inte om jag har gjort rätt. Hur skulle jag kunna veta? Jag gillade verkligen mina arbetskamrater på 4tionsales, men det där intensiva ringandet till halva landet varje dag funkade inte för mig. Och provision. Nej, tacka vet jag timlön och övertid!

Det nya jobbet då? Ja, om jag nu det visste. Dataregistrerare på EDB tillsammans med min fina kusin. Timlön, flex och chans till övertid. Kaffemaskin och gym i källaren (viktigt!). Börjar en två-veckors utbildning nu på tisdag. Det är väl typ det jag vet. Jag får hålla er uppdaterade på den fronten.

Så, here we go again!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka snygga shorts du beställt. Vilken storlek tog du? Vill också ha sådana men vet inte om dom kommer passa mig. Kan du inte berätta då du fått dom!

Bra blogg!

2011-03-12 @ 12:25:08
Postat av: Malin

Emma: Oj, tack så mycket! Jag lovar att skriva ett utvärderingsinlägg om shortsen så fort de kommit fram! :)

2011-03-12 @ 14:15:59
URL: http://farmorsvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0