Layered Lace

När jag kom hem efter jobbet idag så hade byggarbetarna som renoverar i princip alla lägenheter i hela fastigheten (utom våran) borrat hål i vår toalettvägg. Ingen överraskning att det skulle ske (de ringde givetvis innan) och jag har absolut inga problem med att ha ett hål i väggen men däremot så har de varit fruktansvärt dåliga på att städa efter sig! Någon som blir förvånad? Nej, jag tänkte väl det. Hur som helst så ledde detta till att jag fick lägga två hela timmar på att försöka få bort allt byggdamm från golv, lister, väggar och tak i hela lägenheten så fort jag klev innanför dörren. Och det är fortfarande inte rent! Ååh...

Beställde hem ett par shorts som plåster på såren. Känns lite bättre nu.

Finns på stylebymarina.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0