Gay Friendly

Fick ett mail från Apollo idag där de presenterade lite nyheter. Bland annat den här:


"Gay Friendly - Hotell med gayvänlig atmosfär"

"Under Gay Friendly-labeln har Apollo samlat hotell som positionerar sig som gayvänliga. Våra Gay Friendly-hotell välkomnar HBT-gäster och accepterar precis som våra övriga hotell, inte någon som helst form av diskriminering." Källa Apollo

Jag förstår inte. Ska alla homosexuella, bisexuella och transor bo på separata hotell? Får inga heterosexuella bo där då? Eller bara dem som kan intyga att de inte har något emot HTBs? Är det fortfarande inte accepterat att man som homo, bi eller transa kan bo på vilket hotell som helst, blandat med andra? Hm?

Jag måste tillägga att jag inte har någonting som helst emot någon typ av homosexuella, bisexuella eller transor, jag blev bara lite intresserad av att veta hur folk tar ställning till detta - både heteros och HTBs. Är detta en bra grej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0