Såå ja...

Då var första dagen på nya jobbet avklarad! Första intrycket är riktigt bra och dagen har gått så fruktansvärt fort.

Jag vet inte, men jag antar att det kan vara ganska intressant för vissa att veta vad exakt det är jag jobbar med. Jag kan inte säga att jag vet helt hundraprocentigt själv än, men ska försöka ge er en viss bild i vad jag gör i alla fall.

Jag jobbar för 4tionsales som sysslar med försäljning över telefon. Nu har detta företag tagit sig an ett nytt uppdrag, där det gäller att boka in främst kvinnor mellan 18-55 till att få vara modeller för en dag.

Många av er känner säkert igen den här och många har säkerligen blivit uppringda av jobbiga "säljare" som vill att ni ska följa med på det här - jag har själv blivit uppringd och jag var INTE snäll kan jag säga... Men nu är det jag som sitter på andra sidan luren och ringer runt och stör människor. Haha! Jag måste erkänna att jag har känt mig riktigt jävla jobbig emellanåt, men jag får helt enkelt se mig som neutral.

Hur som helst så är det bra betalt för det lilla som jag gör och jag ser det som en STOR fördel att jag får lära mig försäljarknep som jag tror att jag kommer att ha nytta av i kommande yrken. Gänget som jag jobbar med är störtsköna så jag kommer absolut stanna här ett par månader för att fylla upp kassan.

Så, är det någon som vill vara modell för en dag utan att det kommer kosta er en krona - hör av er till mig så hör jag av mig till er! (Joodå, så lätt måste det få vara ibland).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0