Men ÖH!

Nej, nu får det bannemej ta och hända någonting här i bloggen! Har hänt så mycket på senaste tiden att OM jag hade uppdaterat er om det hade jag legat i topp på mest aktiva. Tyvärr så har jag istället legat på latsidan...

Arbetslös och numera bosatt i Stockholm, så ser situationen ut. Men utan jobb kommer jag inte vara särskilt länge känner jag, har fått komma på intervju till i princip alla jobb jag sökt (tre intervjuer än så länge på en vecka) och jag provjobbar just nu på en restaurang i Gamla Stan. Känner dock att restaurangen är aningens för fin för min smak, serverar ju hellre öl än vin liksom. Men folket är vänliga så vi får se!

Var på min tredje intervju idag. Ett jobb som försäljare. Försöker byta riktning och komma ifrån servitrisyrket, så jag hoppas att jag gjorde bra ifrån mig och att jag får en chans här.

Ikväll är det dags för mitt andra pass i Old Town. Jag uppdaterar er mer i morgon. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Björn

Vi håller tummarna att det löser sig. Var försiktig med säljjobben, se till att det finns en garantilön! Kram

2011-01-21 @ 09:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0