Ett steg åt rätt riktning

JAA! Jag lämnar restaurangbranschen. No more servitris for me. Inget mera spring, slit och pass-upp på otacksamma människor (inte alla så klart, men tyvärr alldeles för många). SÅ SKÖNT! Som ni kanske redan listat ut så fick jag jobbet som försäljare. Eller ja, försäljare är det väl inte direkt. Jag blir mötesbokare som det så fint heter. Jag startar i botten, men har stor chans att utvecklas och gå vidare inom företaget. Jag kommer slita röven av mig. Jag kommer att bli bäst. No questions asked.

Hej då 12-timmarspass. Hej då sena kvällar. Hej då jobb på helger. Från och med nu ska jag försöka få lite rutin på mitt liv. Jag känner att det är dags för det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0