Progress

Sitter med en kopp varm choklad från min Dolce Gusto. Ni kommer kanske ihåg att jag önskade mig den här för ett tag sedan och jag fick den någon månad senare av min fina mamma i julklapp! Den är bäst.

Men det var inte min förtäring av diverse ting som jag tänkte ta upp i det här inlägget. Jag kom nämligen underfund med något mycket trevligt idag. Jag börjar äntligen trivas i Stockholm! Eller jaa, trivts har jag väl gjort innan också men det har inte riktigt känts som att jag verkligen bor här. Men nu har posten börjat hitta till rätt adress, jag har fått min första stockholmslön och jag börjar smälta in bland alla sönderstressade östermalmsbor på Hemköp. Och jag vet inte om det är för att det är fredag, men det känns förbaskat bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0