Strawberry Blonde

Jag MÅSTE göra något åt mitt hååår. De slitna och torra topparna från Thailands sol och bad är kvar och utväxten slukar just nu mina tidigare solblekta slingor. Jag känner mig grå. Och jag har inte planerat på att bli pensionär ännu...

Har funderat på att kanske prova på något nytt. Jag vågade ju trots allt ta steget och bli brunett förra vintern så varför inte? Denna gånger är jag inne på att bli rödblond eller njaa, typ persika. Alltså en väldigt mesig röd färg, urtvättad så att säga. Har även funderat på att fylla ut mitt hår lite. Har alltid varit emot hårförlängning/förtjockning då jag har sett så fruktansvärt dåliga resultat tidigare. Men, provar man inte så kan man aldrig veta!

Jag tänkte boka klipptid nu till veckan hade jag tänkt. Men då blir det bara att slipa lite på topparna och att färga utväxten. Lite längre fram emot sommaren får vi se om jag vågar mig på något annat. Rött hår är ju himla fräscht till brännan!

Först ut är två tjusiga från kära Halmstad
Bild lånad från Shecity
Bild lånad från Noscarlett
Och så avslutar vi med Sienna Miller
Källa Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0