KÖPSTOPP!

I och med resan till Thailand och flytten till Stockholm så har det inte kommit in några pengar på ett tag. Detta innebär för mig ett strängt köpstopp! Jag följer nämligen ett stenhårt schema vad gäller min ekonomi - om inga pengar kommer in så åker heller inga pengar ut. PUNKT. Och skulle det vara så att jag behöver "låna" pengar från mitt sparkonto till räkningar eller hyra så måste dessa betalas tillbaka innan jag får köpa något. Världens bästa sätt att spara, däremot blir det tråkigt i shoppingkassan (men i det långa loppet så kan det bli desto roligare i t.ex. resekassan).

Så, ett bra tips till alla er som har svårt att spara! Men det krävs lite balls för att klara av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0