Jag vill...

Jag vill stå högst upp på ett snöfyllt berg med solen i ögonen och vinden i nacken. Jag vill luta mig lite fram och låta brädan under mina fötter föra mig genom vitt puder ända tills marken blir plan. Jag vill sitta i en stuga gjord av trä med ömma fötter och med en kopp varm choklad i min hand. Jag vill smyga omkring med häng ner till knäna i mitt svettiga underställ. Jag vill äta varmkorv ur en termos, knapra mer kexchoklad än jag vanligtvs gör under ett helt år, vara konstant fuktig om rumpan och sjunga låtar av Good Charlotte högt i liften...


...och så vill jag ha sommar också.

Kommentarer
Postat av: Nina

Good Charlotte, Trysil, Nice =)

2011-02-17 @ 17:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0