Gårkvällen

Haha! Kul att Dennis glömt att nämna att vi skulle tillbringa natten borta i Örebro. Det fick jag veta typ 5 minuter innan vi lämnade lägenheten.

"Men ska du inte ha med dig nya underkläder?"
"Va? Nya underkläder, varför skulle jag ha med det?"
"..."(tystnad)
"...eller vadå? Ska vi sova där borta eller?!"

Hans försvar blev, "Meh! Det trodde jag att du fattade!". Hm, joo... Nu ska jag helt enkelt börja ta för givet att vi ska sova över varje gång vi hälsar på någon.

Det blev hur som helst en jättetrevlig dag och kväll med supergod mat (som killarna lagade, medan vi tjejer satt och slappade i soffan - jag gillar det här med ombytta roller), intagande av alkoholhaltiga drycker och sällskapsspel. Grymt lyckad kväll.

Nu sitter vi och väntar på tåget som går 13.10. Det lär bli pizza ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0