Hårproblem

Jag är så fruktansvärt trött på mitt hår! Och så kan jag inte bestämma mig för hur jag vill ha det. Ska man fortsätta vara blond eller kanske satsa på att bli brunett igen? Usch, jag vet verkligen inte. Just nu har jag världens utväxt att ta tag i och så behöver mina torra toppar klippas en bra bit. Men jag skulle vilja göra något mer! Jag börjar tycka att den blonda nyansen som jag har nu inte passar mina övriga färger. Det ser fake ut. Så antingen måste håret dämpas eller ögonbrynen blekas. Typ så känns det. Och så skulle jag behöva en brazilian blowout/kebelo system också så frizzen lägger sig. Skit, det lär bli dyrt vid nästa frisörbesök. Tills dess att jag får råd så lever jag på Batiste Dry Schampoo som ljusar upp utväxten lite. Det duger i krig så att säga.
Hahahahahahaha! Jag fick testa torrschampot på Dennis (efter övertalning, givetvis).
Han blev gay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0