Gärna påsk minst 5 gånger om året

Som ni kanske märkt så har det inte varit jättebra uppdatering här i helgen. Jag kan säga så mycket som att jag inte ens tittat på en dator sedan i torsdags typ. Påskhelgen hemma var helt fantastisk och det fanns inte en stund över till annat än vänner att träffa och platser att besöka. Började ju som sagt långledigheten i Gislaved där jag fick umgås med mamma och lillasyster i två dagar innan jag drog ner till Halmstad. Hann med ett snabbt besök på Gekås innan dess också, måste passa på när man är i närheten. I Halmstad blev det grillkväll i stugan första kvällen tillsammans med pappa. Söndagen började med frukost inne i stan, därefter drinkprovning på Zigges och sedan utgång. Det var så himla mysigt att träffa alla igen! Hade gärna haft semester en vecka till...

Kommentarer
Postat av: Martina

jaha? du träffade inte mig hemma eller?

2011-04-28 @ 23:13:44
Postat av: Malin

Då får läsa en gång till :)

2011-04-29 @ 10:51:35
URL: http://farmorsvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0