Fakta

Som vanligt går det alldeles strålande att göra comeback med bloggandet! Det där med rutin är något jag kommer få lära mig på nytt. Tills dess - tålamod, mina vänner.
Så hur ser mitt liv ut nu efter månaders uppehåll från bloggvärlden? Det får bli en liten lista på det:
* Den sletna, ofräscha lägenhet som jag skrev kontrakt på är nu nytapetserad och klar. Jag trivs som fisken i vattnet.
* Statusen på facebook (tydligen är det där saker och ting blir officiella) har ändrats
* Jag är blond igen (funderar dock på förändring rätt snart)
* Jag är inte längre ägare till någon iPhone (den har troligtvis sålts billigt på Tradera av någon som saknar samvete)
* Bulls är fortfarande stället där jag rastar mina arbetsvilliga ben
Phew! Det är svårt att få ihop något bra när man varit ifrån bloggen så länge. Trög i starten så att säga. Men det kommer väl. I sinom tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0