Fem anledningar till min dåliga uppdatering

Jag vet mycket väl om att uppdateringen på Farmors Vind inte är eller har varit så bra på senaste. Men detta beror inte enbart på inspirationsbrist utan jag skulle vilja säga att det faktiskt beror mer på att mina förutsättingar för bloggandet är inte de bästa.
En liten lista bevisar detta:
1. Jag har ingen egen dator. Relativt viktig del i bloggandet.
2. Jag har ingen (och har aldrig ägt någon heller) kamera. Det är mycket roligare att både läsa och skriva om man har en bild att referera till.
3. Jag har slarvat bort USB-sladden till min mobil. Detta gör att jag inte kan ersätta kamera-dilemmat.
4. Jag sover lite för mycket. Eller nej, mycket för mycket. Jag måste blivit bortrövad av en björn under unga dar och lärt mig att man går i ide under vintern. Garanterat.
5.
Hm. Fick inte till någon femte punkt. "Fyra anledningar till...", nej, det klingar inte. Jag håller den öppen så länge. Förhoppningsvis kommer den förbli tom och de andra försvinna helt de också. Snart.
Ha överseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0