Kläderna i sopsäckar för matavfall

Nyss hemkommen från min sista arbetsdag på Bulls. Känns riktigt tråkigt att lämna det som hittills varit mitt bästa jobb någonsin. Kommer sakna mina fina arbetskollegor. Kommer sakna att springa häcken av mig. Kommer till och med sakna de där nedrans tråkiga söndagarna, då det bara är städning som står på schemat. Det kommer bli svårt att hitta ett jobb som kan ersätta Bullen. Men det är värt ett försök.
Lägenheten är uthyrd från och med 1 december, vilket betyder att den ska vara inflyttningsklar på torsdag när vi lämnar Sverige. Det är mycket som ska hinnas göras. Usch då, här hinner inte jag sitta. Dags att börja flyttpacka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0