Bara lite utfyllnad

Lista över saker som jag ska försöka hinna med under vistelsen i Thailand.

1. SOLA!
2. Skaffa tatuering. Usch, vet inte ens varför jag skriver med det i listan. Kommer säkert chicka ur, är ju lite klen för nålar...
3. Fixa ett par nya brillor. Trivs inte med de som jag har nu och linserna pallar jag inte med för många dagar i
sträck. Nae, dags att bli glösögonorm på riktigt!
4. Besöka tandläkaren. Kanske inte det roligaste man kan göra på semestern, men känner att jag kan behöva offra ett par minuter för en check i kakhålet ändå.
5. Kanske sy upp något fint. Om jag någonsin kan bestämma mig för vad...
6. Köpa mig en billig, men ack så snygg, fakemärkesväska. Är inte det typ ett måste? Hallå...?
7. Smycken, smycken, smycken... Smycken, smycken, smycken, smycken...
8. Ge min kropp belöning i form av massage, skrub och ett flertal andra spabehandlingar.
9. Käka julbord i 30 graders värme mitt i Bangkok.
10. Bli brunare än Dennis. VIKTIGT!

Lite jobbigt att jag börjar känna att en månad kan bli knappt med tid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0