Oönskad diet

Har inte haft ork att ens sitta vid datorn, därav den dåliga uppdateringen. Jag drar en snabb sammanfattning av vad som skett sedan sist. Carlsbergfesten i söndags var grym, på måndagen tog jag igen alla timmars sömn som jag missat under helgen, i tisdags gick jag och blev matförgiftad och fick uppleva den värsta kvällen/natten jag någonsin varit med om - att kräkas nonstop 12 timmar i sträck är ingen höjdare. Igår var magen fortfarande kass och det enda jag åt under hela dagen var två piggelin och ett torrt knäckebröd. Något mör i kroppen efter det. Och så var vi framme på dagens datum. Jag har precis varit inne i stan och fått linser intryckta i ögonen. Känns inte helt skönt, men jag ser i alla fall! Ska nu försöka få i mig något att äta (har fortfarande ingen aptit dock), innan jag drar in till stan för att utvärdera mina nya synredskap. Tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0