Work it

Här har jag gått och tänkt på bloggen hela dagen och så när jag väl har tid att sitta ner och skriva så är huvudet tomt! Är det inte typiskt?

Dagens dåliga bloggande beror kort och gott på jobb. Har fått en grym arbetsvecka med många timmars jobb. Dubbelpass idag och imorgon, kväll onsdag-torsdag, dubbelpass igen på fredag, dagspass på lördag och så avslutas veckan lite fint med ett stand by-pass på söndag. Med en veckas ledighet (läs: påtvingad sjukskrivning) är det här precis vad jag behöver! Money, I say.

Nehepp! Hjärnan verkar inte komma igång överhuvudtaget, så jag tror att jag lägger ner bloggningen för ikväll. Får ta igen det på onsdag då jag har en hel förmiddag att lägga på bloggen. Håll ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0