K-special bör intagas FÖRE aktivitet

Jag har sovit dåligt i natt. Men det har inte varit mitt variga öga, min torra hals eller täppta näsa som huvudsakligen varit orsaken. Nej. I natt har jag varit nervös. Så där nervös som man kunde vara inför en innebandymatch eller en anställningsintervju. Men något så blodigt var det inte denna gången. Inte ens lite rosa faktiskt.

Jag har alltså varit uppe och besiktigat bilen idag. Men det var inte själva besiktningen som jag var nervös inför (eller okej, lite kanske), utan att hitta till själva bilprovningen.

Satt uppe igår och sökte på hitta, letade fram adresser, tog fram färdbeskrivningar, kollade kartor och likt förbaskat fick jag inte kläm på vart denna stora gråa klump skulle ligga. Det var på håret att jag i natt gick upp för att köra en provrunda till bilprovningen så att jag garanterat skulle hitta på morgonen när det var dags. Jag gjorde det inte, utan bestämde mig istället för att använda mig av GPS:n i iphonen. Smidigt, tänkte jag, och släppte på handbromsen men upptäckte ganska snart att det inte var det lättaste. Hålla i ratten, växla och ha koll på vägen SAMTIDIGT som man ska följa vägbeskrivningen på mobilen. Usch, blir svettig bara jag tänker på det. Gick det här bra nu då? Naaae...

Jag kör fel hela tre gånger, jag kommer försent och dessutom så failar jag besiktningen!

Iphonen och dess färdigheter i all ära, men ska man använda sig av GPS:n så rekommenderar jag en medpassagerare.

Nu ska jag slänga i mig lite K-special. Ni vet, för att "få en bra start på dagen".


Kommentarer
Postat av: din man

hahahahahahahahahahaha

så jävla bra bild till hahahahahah

2010-03-18 @ 14:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0