Soffan och Jag

Jag är tillbaka i Halmstad igen. Sitter nedsjunken i soffan och tittar på senaste avsnitten av Glamourama. Det där stockholmslivet ska jag också prova på en dag.

Ögonen känns riktigt bra idag! Svullnaden har lagt sig nästan helt och högerögat är i princip återställt. Ser fortfarande suddigt och är rejält röd i vänster dock. Ska försöka få en tid hos läkaren i morgon. Är så TRÖTT på allt vad läkare heter just nu. Har pratat med en hel drös och fått olika direktioner av alla. Någon har sagt att dropparna ska verka redan efter två dagar, någon att man ska vänta en vecka för att kunna avgöra om de hjälper eller inte och en tredje menar på att behandlingen ska vara i tio dagar. Igår glömde jag att ta mina droppar och märkte att ögonen genast blev mycket bättre! Ringde för att höra om jag verkligen skulle fortsätta och fick då prata med en sköterska som var förskräckt över att jag tagit dropparna under såpass lång tid. Bestäm er för sjutton! Hur som helst så måste jag göra ett (förhoppningsvis sista) besök på vårdcentralen och få något nytt utskrivet så jag kan bli av med skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0