Fortsättningen

Gjorde ett besök på vårdcentralen igår för att kolla upp mitt, numera mina, öga/ögon. Fick vänta i en och en halv timme för att en läkare sedan på avstånd i cirka fem sekunder bedömde att "du har en kraftig infektion". No shit? Det hade till och med en blind hamster kunnat avgöra. 

Hur som helst gick jag därifrån med droppar som jag flitigt använde under kvällen igår i hopp om att vakna upp med klara, okliande ögon. Icke. Idag är det ÄNNU värre. Vänsterögat är mer svullet och skaver och kliar ytterligare och högerögat är rött. Nu vill jag inte vara med längre.




Kommentarer
Postat av: Martina

hahah det är ju nästan drakula varning som förra gången ahha :D

2010-03-12 @ 14:14:14
URL: http://martinaolssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0