Som regn i öknen

Ringde idag och sa att jag ville ha lägenheten. Får besked nästa vecka förhoppningsvis. Skönt att ha det där ur världen.

Har tagit ledigt idag för att fira Lie med middag (igen) och utgång. Inte lätt när man jobbar som man gör och inte kan bjuda alla samtidigt. Att det blev dubbelt för mig tackar jag minsann inte nej till. En ledig lördag är dessutom som regn i öknen för mig. OTROLIGT efterlängtat.

Har ägnat förmiddagen åt panikshopping efter nya kläder som utgången ikväll kräver. Fick tag i det jag var ute efter. Score.



Kommentarer
Postat av: Ana

Ååå, vad roligt att du tackade ja! :D Säg bara till när det är dags för flytt ;).

2010-03-07 @ 15:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0