polyvore.com


polyvore.com

Jag har hittat en fantastiskt trevlig sida där man kan skapa sina egna kollage och kombinationer med kläder, skor och accessoarer. Hittar du inte vad du söker bland de hundra bilderna som redan finns inlagda i programmet kan du själv söka på märken, butiker eller plagg för att hitta det du vill ha. Som om inte detta skulle räcka så kan du även installera "Clip to Polyvore", som gör det möjligt för dig att skicka bilder som du vill använda i ditt kollage från valfri websida. SJUKT BRA! Nu slipper jag kämpa i timmar i Paint med bilder som inte ens blir bra, Polyvore är både enkelt och roligt.


Skjortan införskaffades i onsdags och skorna är snart på väg hem till mig. Halsbandet kommer jag aldrig ha råd med.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0